Borta! Snön me?

Idag har jag vart igång och gjort saker hela förbannade dagen. Så duktig jag har varit ^^*

Dagen började med ett för sent uppvaknande, och sedan frukost längst bak i fullsatt buss. Men jag tog té med mig i min lilla termosmugg. Jag älskar att dricka té på bussen. Det är så himla mysigt att sitta där och värma sig innan skolan börjar. Mysigast är det när det inte är mycket folk också, så man kan sprida ut sina saker på ett extra säte och när man slipper allt folk.

Sen var det lektion mellan 8.00-10.30 Lunch till 11.00 och sedan väntade sex timmars något flummigt redigerande av film. Inlämning på fredag klockan 17.00! Det är bara musiken och finslipning på eftertexten kvar nu. Och så ska slutrapport och reflektering och sådant skrivas till på måndag. Det känns bra nu. Det är en fin film. Hundratals människor ska titta på den på mediefestivalen. Wiie ^^* Ska se till så att Maksii, Sofa och Juice kommer med också. Så får dom rösta på oss. Det efterlängtade priset: en guldig pokal och biobiljetter xD Och så har jag varit i staden med ett fruset blåbär. Vi vandrade och köpte godis.

På lördag inleder jag julklappsinköpen Officiellt. Jag ska springa runt i massa fina affärer i heela göteborgsområdet i jakt på de billiga perfekta klapparna i de billiga affärerna lite längre bort. Ska övertala Maksii att komma med mig till Ö&B och kanske IKEA etc. Vi ska också titta på fint halsband som vi eventuellt ska köpa till varandra i julklapp.


Bild från Guldfynds hemsida

Det där är en ett år gammal (eller två?) bild min syster, kusin, bästis, bror, far, mor, fru, ex-fru, särbo, sambo (m.m.m.) Maksii och vår adoptivson Boris Fluméro. Vi har delad vårdnad.

Vädret ändrar på sig hela tiden. Be nu snällt till vädergudarna för mer snö. (instruktioner i ett inlägg längre ner). Jag ska göra det i alla fall. För imorgon (idag blir det ju) vill jag ha snö <3

Godnatt =D dags att plugga mer trafik


Kommentarer
Postat av: jenny

fin bild :D

ge mig gärna tips om vad jag kan göra på min blogg :D

2009-12-04 @ 16:45:07
URL: http://jnguyen.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0