böäaiuoeaf

Usch och fy vad jag längtar tills jag flyttar hemifrån!

Den här dagen har varit väldigt julig. Den har inte haft något alls med lucia att göra dock, förutom att syster min har luciat sig uppe i Eskilstuna. Imorgon börjar veckan igen och då är det dags att sätta igång med alla tråkiga saker som ska vara färdiga innan julafton. Jag ska göra mitt yttersta för att få klart de sista två bitarna av julklapparna. Sedan tror jag mig vara klar.

Idag bakade jag. That's pretty much it. Jag vaknade runt ett. Jag låg som förutspått och läste nästan hela natten. Det var en lång bok. Jag vill läsa den igen. Den var bra. Jag läste färdigt den på "morgonen" idag. Sedan gjorde jag mig iordning för att gå till affären, åt frukost-lunch-middag och gick iväg. Men det var lite för sent för att sätta igång med storbak så jag skippade lussebullarna. Kanske jag kan baka dem imorgon? Bakade i alla fall mumsiga chokladkolor, rischoklad och cornflakeschoklad idag. Det ska finnas ända fram till jul xD Inte troligt

Jag ska skriva klart blues-arbete till engelskalektion på tisdag. Så det ska hinnas med imorgon med. När slutar skolan? Inte är det väl denna veckan? :'( vart tog min tid vägen?

Bläääääääääääääääääääääääääääää nu ska jag packa klappar och sova.

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0