Du vet sådana dagar

Idag har det varit en sådan där dag, igen, när jag har varit helt pepp på att bara sätta igång och göra det jag ska. Men sedan försvinner det eftersom det är så mycket annat smått ivägen som också måste göras.

Jag har satt mig vid datorn tre gånger innan idag, och vetat precis vad jag ska skriva om. Jag har under hela dagen velat läsa en artikel i metro som jag tog med mig när jag gick av bussen. Den ligger prydligt ihoprullad i mitt oprydliga rum. Imorgon ska jag ha en sådan där dag när jag bara gör en massa saker.

Önskar jag hade en té-görare i mitt skåp i skolan (och en blåsa av stål) så att jag kan dricka té hela dagarna så att jag orkar med att komma ikapp igen. Nu ska jag läsa i en bok som ska lämnas in om några dagar (annars får jag betala 300:- för den). Jag ska bli bättre på att lämna tillbaka böcker också. jag ska bli bättre på mycket.

Nu, för att detta inte ska bli ett alltför deprimerande inlägg kommer en bild (:






Guten nacht ^^*



Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0