Elak jävla morgon

Idag vaknade jag för sent igen. Jag missade en lektion, och hade hunnit men kommit lite för sent till den andra. Så minns jag att de ändrat reglerna på lektionerna med den läraren. Man får inte komma in ifall hon har genomgång och om man är 5-7 minuter sen. Jaha va bra, och efter den lektionen är det en håltimma. Vips så började jag klockan 12.00. Underbart.

Sen är det läxförhör i trafik som jag får läsa på lite till, men det gör vi på bussen sen.

Var det snö jag skådade utanför fönstret? Eller bara frost? Fint i alla fall (:

Jag fick reda på igår, att jag förmodligen kommer att kunna köpa min lilla dator ett kort tag efter jul :D Han ska heta Ruben tror jag, för han kan ju inte heta Ludvig för det heter fortfarande den röda, även om jag inte köper honom. Och Ruben likom påminner mig om röd, så att minnet av Ludvig lever kvar ^^*

Dags att gå på två lektioner och sen komma hem och göra tyska läxa. Skoj -_-


blablablablablablablablablablablablablabla hejdå


Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0