Gott nytt år

Sitter här och firar nyår framför min nya minililla dator med Ben & Jerry's bredvid C: Ska hem till några människor och fira nyår sedan. Vi ska äta typ xD Hade ett par erbjudanden om nyårsfester men de alla var med folk jag inte känner till. Orkade inte med sådant där :P

Så nu skulle jag kunna skriva en tre meter lång text om saker jag gjort under året som vart och om saker jag tänker göra nästa år. Eftersom jag är lat och inte alls känner för det skippar jag nog det dock.

Vad jag vet är att detta har varit ett relativt bra år. T.ex. lärde jag känna fika-family (mina klassisar) för lite mindre än ett år sedan när jag bytte klass. Hurray! ^^*

Jag har gått färdigt halva gymnasiet. Usch då.

Jag vet också att nästa år kommer att bli jobbigt, eftersom jag ska försöka sluta äta godis ett tag xD och eftersom jag ska försöka hitta ett jobb. Men de är senare problem.

        

Nyårsquiz!

Vilken färg har potatis?
vit, gul, brun, blå, lila eller kanske grön?

Vad exakt är skillnaden mellan en kruka och en vas?

Beskriv fotosyntsen!


:P

Gott nytt år

Kommentarer
Postat av: Nenne

Brun!



krukan har jord, men vasen har inte jord, den har vatten. i krukan har blommorna kvar roten, men i vasen är de avklippta.



blä. sol+ vatten= gröna blad= syre

2010-01-25 @ 13:24:48

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0