Happy Julianuari

Hallo julkänslor!

Senast igår skulle jag gärna ha tackat nej till julen i år. Men idag har jag väl snubblat över någon julkänsla under julklappsinhandlingen. Kanske är det chailatten jag drack? Den svindyra jag-kan-göra-en-nästan-lika-god-hemma-chailatten...

Idag har jag i alla fall köpt julklappar till massa folk. Min pyssellåda har åkt fram och jag har till och med packat in ett par klappar. Julmusiken var på i hela fem minuter. Sökte på "christmas" på spotify, men Ashley Tisdale och Cascada var inte vad jag hade tänkt mig. xD

 


På lördag hoppas jag att jag är klar med nästan alla. Jag ska slå rekord i år. Jag brukar ha köpt klart alla klapparna bara ett par dagar innan julafton. Inte bra för hälsan.

Idag köpte jag ett vykort till mig själv för det var recept på lussebullar där på och det ska jag baka på söndag ^^* Jag älskar lussebullar!

Jag har tagit fina bilder idag och igår men jag har ingen kortläsare :'( Så de får vänta till den 18:e när jag åker hem till far min. Jag längtar tills det börjar snöa och jag får ta snöbilder med Maksii. Fast jag har inga vita kläder... Jag tror att det närmaste vita jag kan komma i min garderob är en svart/vitrandig tunika/T-shirt.

Nu ska jag gå och göra en macka innan jag fortsätter packa julklappar C:

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0