Hyperaktiv smärtad slöis

Jag har så föbannat ont i huvudet. Jag är helt seg och död. Maksii däremot, hon har inte sovit på för många timmar. Pratpratpratpratpratsångprat. xD

Idag har köpt lite julklapp till syster, bror och far. På onsdag fortsätter jakten. Tänkte ta mig till Ö&B först och sen hela centrum :)

Jag är dålig på att göra saker i tid.

Jag längtar tills jag flyttar hemifrån. Maksii och jag ska dela lägenhet, det blir billigare så. Dessutom är det skojjigare att ha någon mer hemma. Och säkrare. Då blir man inte så rädd för läskiga saker. Det ska bli skoj. Då går jag på fotohögskola, hoppas jag. Hoppas kan man ju alltid (: Wiie

go jul

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0