I'm hearing voices

Jag sitter och lyssnar på musik, med hörlurar på. Helt plötsligt är jag säker på att min mor har kommit ner för trappan för att skälla ut mig (måste egentligen lämna datorrum vid 23.00 på grund av lyhört ställe), men när jag ser mig omkring finns ingen där. Jag plockar tillbaka hörlurarna och fortsätter skriva på läxan min. Sedan händer det igen! Jag vänder mig om och ingen är där, igen.

Jag inser sedan att det är ljud i bakrunden av låten. Har inte hört den här låten på länge, och aldrig ordentligt utan bara på radio, så jag var inte beredd xD Jag blev skitskraj. "Oj, dags att börja sova duktigare", tänke jag. Blä, fy, usch, läskigt xD

Jag har haft fullt upp i många dagar nu. Är glad att jag fick sova lite i helgen för sömn lär det inte bli mycket av den här veckan. Tänkte som sagt bli färdig med alla mina läxor innan terminens slut, utan att jobba på jullovet. Wow, inte lätt. Jag ska bli bättre på att göra mina läxor i tid.

Ska stanna i skolan några timmar efter jag slutat imorgon och få lite gjort, sen är det hem igen och jobba lite till. tänkte planera in någon slags film eller serie också. Som paus, så att jag inte blir tokig. Jag skulle ge en hel del just nu för att ha en bärbar dator. Slippa sitta här... Men då kanske jag skulle somna istället? Det går inte för sig, har fortfarande ett prov att plugga till.

Jag är helt oförmögen att koncentrera mig på läxa om klockan inte är efter 00.00. Det är omöjligt. Så jag ska lära mig att spendera några nätter på läxor, några dagar innan nästa gång. Jag skulle ha lämnat in arbetet jag jobbar på nu (Blues, woho!) igår (15/12). Får bara hoppas på att läraren Annika inte är så petig.

Nattinatti
zzZZzZzzZzzZZZzzZzzz zZz Z z z

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0