julijulijulijuli jul


Zoo... I lördags var jag och julhandlade och julfikade med far min och syster min och bror min.

         
          Ännu en bild där syster nästan stryper bror

Idag var vi och handlade jag-är-bara-sugen-på-godis-godis.

         
          Syster attackerar bror... jag ser ett mönster

På vägen hem gjorde jag en snöängel. Vinterns första. Hurray!

             
          Julbelysning från huset brevid gjorde den alldeles julig och fin <3 xD

Nu har jag hjälpt systra att skriva rent sin läxa. Oj va fel där va. Styckesindelningen säger jag bara.

Imorgon ska jag och systra springa leta sista julklappen till bror. Vi ska också fika julfika. Mmmm. Och jag ska leta efter någon slags utstyrsel att eventuellt klä mig i på jul och nyår. Eller bara nyår. Jag vet inte. Jag vet inte ens vara jag ska göra på nyår. Sitter jag bara hemma och passar småpojkarna medan "de vuxna" (alltså sådana jag inte känner) firar, bryr jag mig nog inte så mycket om hur jag ser ut. Inte roligt endå då ju.

Jag dekorerade pepparkakshuset idag! finfint. Kvar är att sätta ihop det... Men det löser vi imorgon.

Dags att sova... Igen. Ska gå upp tidigttidigt imorgon. Natti.


Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0