Mikrofoner och en perfekt religion.

Nu kommer jag att gå och lägga mig för sent ikväll igen. Och jag har ändå inte ens försökt göra läxa idag. Blääää. Men jag har haft fullt upp hela dagen. Skola från 8.25 till typ 14.30. Den bajlånga dagen slutade med idrott (hade egentligen tyska också men det orkade jag inte med).

Sen var det snabbt hem och duscha och äta innan jag skulle iväg och lyssna på Fridays braiga och första musikgojs ever. De andra eleverna var inte lika braiga. Oj var jag bara ville springa fram och ställa in micken åt typ två av dem. När ni måste stå på tå för att nå micken kan det vara bra att kunna texten så att ni slippar kolla bort hela tiden och man inte hör er. Och hur smart är det att inte lära sig texten utantill? Och när man är med och håller i showen är det inte så viktigt att du ser, för det är ju för att publiken ska se som ni drog dit dem? Ja men ställ er då inte ivägen så att en tredjedel av folket inte såg... (morr) Fridays insats var duktig dock. Min Friday är ingen idiot, WIIE! (:


Nenne

Jag och Nenne pratade idag om lyckokakor... Hon hade öppnat en riktig sån en gång men minndes inte vad det stod.
I   - "Minns du inte vad det stod på lappen?"
Ne - "Nej, det var jättelängesedan"
I   -  "How could you forget!?"
Ne - "Du skulle säkert ha ramat in den"
I   - "Lätt att jag skulle! Jag skulle ha levt hela mitt liv efter dess budskap. Om det hade stått Keep up what you're doing and you will be fortunate, ja då hade jag levt den dagen i mitt liv om och om igen. Jag hade gått till skolan och lärt mig samma saker och ätit samma saker varje dag. Även om jag just den dagen ätit massa pizza och godis och andra onyttigheter. Jag hade betalat det priset för chansen till framgång. Och tänk om jag hade sovit värsta lite den natten, ja då hade jag fått göra det varje natt i resten av mitt liv."
Ne - "Tills du hade dött av utmattning."
I   - "Ja, jag hade dött som en trött och fet galning. Det är ju en perfekt religion! :D"

xD 

Natti


Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0