Roof on fire

Idag på väg hem från skolan såg jag något som fick mig att vilja ha en kamera med mig mer än någon annan gång någonsin tror jag. Självklart la jag ur kameran ur väskan igår.

Jag skulle vandra hemåt och jag fick syn på taket på en kant av mölndalsbro. Det såg ut som massa rök som flög bort i vinden. Rök som liksom trillade ner från taket men fångades upp i vinden och flög iväg högt upp. Det var snö <3 Fick stå och stirra på det en lång stund istället.

                                      

Sov tre timmar förra natten. Woho! Inte bra. Men efter hemkomst och några halvsovandes timmar framför TVn och en stor mugg varm, dock måttligt äcklig, varm choklad var jag ready for fight igen. Så nu ska vi göra två små läxor till innan dagens slut. Sedan får det nog räcka för i år. Kanske.

Jag tänker sova tidigt ikväll (innan tolv alltså) hoppas jag. Imorgon är det städning och packning som gäller. Ska hem till far min.




Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0