Dagen är borta igen




Carolabild från studio med Hani och Nenne. Vart tog min hals vägen? xD


Well, Nytt försök med plastbiten det är meningen jag ska sätta fast på tänderna. Mums. Undrar om det är meningen att tänderna liksom ska flytta på sig? Är inte det lite mer ett jobb för en tandställning?

Imorgon sk jag gå upp "tidigt" (klockan 7 eller 8 får det väl bli) och göra lite tyskaläxa och packa. Sen bär det av mot skolan för att redigera lite på filmen men Elin och Nenne. Efter det är det tyskalektion och sen får jag slänga mig hem för att hämta väska innan jag ska vara ute ur huset. Jag ska hem till far och mor vill ha mig borta innan gästerna de bjudit hem kommer dit.

Time to sleep for real this time ^^*

Bakade kola idag förresten. Mums! Längtar redan efter julbaket med lusse bullar och julchokladkola <3

Recept på chokladkola:
http://baktanken.blogg.se/2009/september/lattlagad-chokladkola.html

Natti


Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0