En alldeles för lång dag

En tidig morgon, följd av en alltför händelserik dag. Vi hade medieproduktion, och vi fick filmat de flesta scener där vi behövde fler människor. Nu är det inte så mycket kvar (: nästa vecka hoppas vi på att kunna börja redigera. Mindre än en månad kvar! Stress.

Just in case someone's interested:

http://www.youtube.com/watch?v=WvLRkmGuFWw

Detta är en musikvideo som jag gjorde i ettan, tillsammans med Freeny och Hannah. I denna versionen var det dock jag som stod för redigeringen (vi skulle redigera varsin). Blev ganska nöjd med den. Hade nog gjort den lite annorlunda om jag hade vetat från början att jag skulle ha haft tid med det xD men det är så det är.

Btw, det är jag som spelar alkoholisten i den xD Bara lite komiskt med tanke på att jag inte dricker alkohol (:

Så efter skolan var det dags för måttligt motbjudande skollunch och sedan utvecklingssamtal. Det gick väl som det alltid går. "Rebecca går inte och lägger sig i tid, så hon kommer försent nästan varje morgon", "Rebecca lämnar aldrig in sina läxor i tid", "Nej men hon klarar alla målen, trots att hon aldrig koncentrerar sig på lektionerna". Det viktigaste är att jag får minst godkänt i allt. I ämnerna som är viktiga för mig, alltså medieämnerna vill jag helst ha högre betyg. I svenska och engelska kräver jag MVG av mig själv.

Den största förvåningen var väl att jag nådde målen i idrott. Jag är aldrig med :P

Natti natt ^^*


Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0