FILM

Igår tittade jag på film. Eller, jag sov mig igenom Charlie and the chocolate factory. Jag lovar att filmen spolades fram medan jag sov för jag sov inte mer än 3 minuter. I'm sure of it xD Sedan var det dags för Fruits basket i några timmar. Efter sömnen såg jag UP ( <3 ) och ikväll ska jag se Iron man och passa en bror.

Usch va jobbigt att se så många bra filmer och äta så mycket gott på bara två dagar :P Mwah! let's do it again next week =D





Apropå film. Det känns som om det börjar bli lite bråttom med skolprojektsfilmen nu :O Det enda som saknas är egentligen lite finslipningar på ljud och kanske redigering, och musik. Har eventuellt letat fram en liten läskig bit som kanske går att använda. Frågan är hur bra det blir om man spelar in den här? Jaja, vi ser om resten av filmgörarmänniskorna tycker om den så löser vi resten sen. (Vi? Schizo?) (Nej, jag sa inget)

Jag vill ha en kortläsare! Pronto! Och... en ny dator med photoshop, en bättre kamera, stora minneskort, snö och lite pengar att köpa vackra saker med så att jag kan fota en massa. Men kortläsare är viktigast (:


Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0