I helgen blir det i alla fall bättre väder

Urgh. Jag känner mig inte jättebra just nu. Jag har ont i alla leder som finns, precis som när jag har feber, och jag är snurrig och lite illamående. Men det är bara bieffekter av vaccinspruta. Hoppas det är borta imorgon. Hade varit skönt att vara hemma, men vill inte missa något.



Mig på väg till tandläkaren. Kanske därför jag ser så bekymrad ut xD

På något vis känns det som om detta har varit en lång dag, fastän jag inte ens har varit i skolan. Jag åkte till tandläkaren och plågade mig. Sen hem till papi och redigerade och hämtade bilder. Sedan en sväng hem till Maksii med té och Fruits Basket <3

Funderar på att gå och lägga mig nu på en gång. Bara strunta i allt vad läxor heter. Men då missar jag Scrubs som kommer vid 23.20 också. Tror dock att det är värt det :P Tänkte gå och lägga mig tidigt igår men en massa saker kom ivägen.

Perfekt låt som muntrar upp efter dagen: ^^*
http://www.youtube.com/watch?v=C5OoQadZTPk&translated=1

Usch nej nu går jag och lägger mig (: Natti.

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0