Jag vill inte spara din fil

Just nu sitter jag i skolan. Vet inte riktigt när jag slutade men det var väl någon timme sen nu.

Jag har inte gjort så mycket mer än stirrat på skärmen medan datorn om och om igen försökt spara min film. Avsikten är att spara filmen och temporärt lägga upp den på youtube så att vi ska kunna hitta musik som passar till, men nej då. Efter den där timmen man får vänta på att den funderar på att spara filmen, så kommer en liten ruta upp och säger att det inte gick. Jag hatar små rutor som säger så. Ja, det ser jag väl att det inte är sparat din korkade lilla fyrkantiga sak.

Snart går jag hem och liksom gissar mig till passande musik så får det bli bra så... Döda den här datorn åt mig tills jag kommer tillbaka, ok? (:

Ett tågspår skulle kunna vara ett passande öde för den här lådan.


Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0