Kyla och mormor

Det börjar bli rejält kallt nu äntligen. Jag tycker inte så där överdrivet mycket om när det är kallt, men jag föredrar det framför värme. För kallt - ja då tar man på sig kläder. För varmt - då gör man ingenting, om man inte måste.

Kylan gör världen så fin! Med gnistrande mark och glittrande träd. Och så är det en sådan speciell känsla, eftersom både jul och nyår är på väg. Snart är ett år till över. Nästa år fyllar jag 18. Hemskt :P




På grund en dator som inte är så sammarbetsvillig blir det en gammal bild (:



Nu bär det av till min mormor som just fyllt år. Det är samma hysteri som det är varje gång vi ska iväg xD "Rebecca du ska stå färdig att gå vid dörren 13.20! 13.20! inte en minut senare!" Men oj, ja, det är svårt att missa det mor, eftersom detta är artonde gången du sagt det nu.

Men nu får jag väl för min mors sinnefrids skull sätta igång.

Sen har jag ett matteprov att plugga till. Jättemysigt -_-'

Imorgon ska jag vaccinera mig för svininfluensan. Min kommun är lite seg med det där.




Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0