Morgonstart

Här sitter jag på morgonen med en stor kopp perfekt morgon-té. Jag gick upp för ca 2,5 timmar sen. Missade tåget hos far min igår så det va lika bra att stanna kvar där borta tänkte jag. Men usch va tidig denna morgonen blev. Hade inte behövt bli det om jag inte hade behövt komma hit till mor för att hämta skolsaker.

Så varför inte lika gärna börja skriva i min blogg? Jag tänker strunta i att den ser tråkig ut ett tag till. Jag ska be en vän till mig visa mig hur man piffar till den, senare :P

Jag tänkte skriva om mig i denna bloggen. Big suprise? Jag tänkte lägga upp lite foton som jag tar och berätta om... saker (:

Jag går andra året på media foto-linje i göteborg. Jag har dock inte kommit igång med foto-biten än, men den kommer nu efter jul. Just nu håller jag på med en film fram till den 4:e december.

Jaja, nu börjar det äntligen bli bråttom att ge sig av. Ska gå hemifrån om 20 minuter.


Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0