No pictures :O

Tillbaka hemma från mormor ^^* Jag äter alltid lite för mycket när jag är där. Min mormor lagar väldigt god mat (:

Jag saknar mina bilder. Nästan alla mina bilder finns på hårddisken till en dator som är död. De finns i alla fall fortfarande kvar. Och alla nya bilder jag tar får ligga kvar på kameran tills jag antingen åkt till far och fixat eller köpt mig en kortläsare.

Så för tillfället får jag nöja mig med gamla bilder från bilddagboken. Jag behöver en ny dator innan jullovet är slut. Annars får jag stanna kvar i skolan och redigera bilder sen när foto A börjar. Inte kul ):



Bild på Kosmos Trägubben. Han bor i Eskilstuna med min syster :P





Kommentarer
Postat av: simone

sV: TACK! jomen det är ju så.. ibland beöver man tid med en sak :D

2009-11-16 @ 12:20:14
URL: http://fattybom.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0