Nu e det lördagsmys

Fastnade vid Icy Tower för första gången på något år nu. Var måttligt beroende av det förut :P




Just nu sitter jag och bara lyssnar på musik och gör ingenting. Det finns en massa saker jag borde göra, men inte just nu :P För det är lördag ^^* Jag älskar när man får sova länge.

Imorgon ska jag hem till Maksii och titta på Fruits basket. Vi är på skiva 2 av 6 just nu tror jag xD

Igår var jag också hos Maksii en liten stund. Vi drack té och sen somnade hon och lämnade sin fina dator obevakad. Så jag tog massa bilder C:



             

         


Tog några Maksii-du-sover-så-haha-på-dig-bilder också. Men tänkte inte på att ta med mig dem därifrån xD

Idag gick jag upp tidigt för att ta mig bort till en kyrka långt bort. Jag konfrimandhjälpledade lite och åt lite pizza till lunch. Sen var jag hemma hos Blueberry och kladdade massa på hennes dörr :D (m.m.).

Sen åkte jag hem och åt kebabtallrik! Nyttig dag indeed. Men som sagt, det är ju lördag. Snart ska jag göra något åt mitt hår och gå och lägga mig (och med snart menar jag innan klockan 03.00).

Guten nacht


Kommentarer
Postat av: pelle

haha, sno datorn så där? elakt du ;D

2009-11-23 @ 21:11:41
URL: http://pellespersonliga.se

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0