Oj! sa masken

Jag har gått och lagt mig nästan i tid sen helgen sluta. Båda kvällarna. Ändå vaknar jag för sent på morgonen. I måndags plockade jag upp telefonen för att snooza och sen la jag tillbaka handen under kudden. Men telefonen hängde visst med, så jag hörde inte när det ringde igen sen. Och i morse vaknade jag inte ens och snoozade för mycket eller något, utan första gången jag vaknade var 5 minuter innan jag började. Jag har fu för tusan två väckarklockor. Har även provat med tre (mobil, klocka, mp4 i högtalare). Inget fungerar. Orättvist. Jag skyller på min far som vägrade sänka musiken när jag va rliten och skulle sova på andra sidan av den tunna pappersväggen. Elakt.

Idag grät latmasken i mig när jag plockade ner idrottskläder. Jag var med på idrottslektionen för... kanske tredje gången den här terminen? Men när det är gym är det kul. Jag tycker om att gymma eftersom jag får träna i min egen takt, och inte behöver skämma ut mig. Varken min balans eller min kondition är särskilt bra. Och bollsinne saknar jag nog helt xD

Nu efter nyår ska jag som bekant göra ett försök att bli en gnutta nyttigare. Wow, hur många gånger har man inte hört det förut. Inte från mig i alla fall. Jag ger oftast upp innan jag börjar. Men denna gången ska godislöfte startas och gymkort inhandlas. Helt godislös ska jag inte vara hela året dock. På sommaren ska jag äta glass, och i december ska jag äta julgodis etc. bara i lite mindre mängder kanske.





Inte för att jag ofta klagar på vädret när det inte är stekande hett, men att det inte spyr ner vatten varje dag uppskattas. Sankyu weather gods C:


Kommentarer
Postat av: pelle

hahaha, det där med att mobilen hamnar under kudden känner jag igen ;D

2009-11-25 @ 16:24:58
URL: http://pellespersonliga.se

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0