Pepsi attack!

Dagen började med att det var alldeles för kallt. Jag gjorde té och sprang iväg till bussen. Och på bussen när jag äntligen får dricka mitt varma té, så är det redan alldeles för varmt. Speciellt eftersom jag sprang dit också. Sen, på svenskan tror jag att jag faktiskt somnade en stund. Priset man får betala för att komma i tid - en otillåten sovmorgon. Det skulle nog vara andra gången i mitt liv som jag somnar på en lektion (tror jag). Men jag var trött xD

Sedan lagom till lunch, när jag hade börjat frysa ordentligt, fick vi iskall pepsi till lunchen. Vad är det med idag och drycker i alldeles fel temperatur?

Det visar sig att jättetrött + Pepsi-sockerkick = flummig Yuki. Så i princip hela engelska lektionen flummades bort :P Jag var i alla fall duktig och antecknade ordentligt på trafiken, och tittade på filmen om dokumentärer på medialektionen. Så det var inte helt meningslös att komma till skolan idag. Men nu ska jag sova, om jag får.

Curse the one who dares to wake me up!



Bild från hemma hos syster i Eskilstuna


Jag haar för övrigt varit extremt godissugen idag. Jag tänker äta antingen risgrynsgröt, schweizernöt, choklad, nybakta kluffis, chokladkola eller annat smaskigt och onyttigt innan dagen är slut. Måste ju passa på innan nyårslöftet är här :O

Natti Natti xD

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0