Risk för snö

Hemma igen efter en förfärligt dålig slut på skoldagen. Jag fick inte med mig filmen hem. Men efter mat i magen och planer på att springa iväg och köpa glass är jag inte riktigt lika förbannad längre xD

På torsdag är är det risk för snö! =D Eller, risk får det att låta så dåligt. Det finns chans för snö på torsdag kväll! Jag älskar snö <3



Bild från för lite mindre än ett år sen. Jag skulle kunna berätta att de två närmaste personerna i bilden är min syster som håller på att strypa min lilla lilla bror...


Kommentarer
Postat av: pelle

Sådär har jag också tänkt. "Risk för snöfall" my ass - det är vinter, ge oss snö! I framtiden kommer det vara en ännu sällsyntare vara, banne mig.

2009-12-01 @ 18:56:28
URL: http://pellespersonliga.se

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0