smärtsamt tandläkarbesök

Idag var jag hos tandläkaren, och medans de underbara bieffekter av vaccinsprutan (illamående, feber typ) bubblar upp sitter jag och försöker förklara för min tandläkare att den där jävla plastbiten hon trycker fast på hela min överkäke gör ont! Det är inte så konstigt att den sitter för hårt eftersom avtrycket vi gjorde också satt alldeles för hårt. Avtryckskletet fick dom ju nästan inte loss från tänderna. Men nej då, jag behöver bara vänja mig vid det.

Det är bara det att om jag biter fast den där i munnen på mig en hel natt så kommer den göra sönder mina tänder och jag kommer inte få ut den sen. Men, vi ger den en chans.

Nu har jag en ny bettskena som ska försöka ta bort min huvudvärk. Den ska heta Bettil! Min förra hette Betty xD







Bilder från vägen dit och sen till far min. Hämtar lite bilder nu när jag endå e här ^^*

Nu ska jag hem till Maksii en sväng (: Sen hem igen till mor och skriva läxa. damdam daaamm!

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0