Soffsovare

Jag behövde inte gå och lägga mig tidigt igår. Jag behövde göra läxan. I alla fall satte jag mig och tittade på TV. Och vips hör jag min mors röst: "Rebecca, klockan är sju! *morr*"

Hon tyckte nog inte om att jag hade sovit på soffan hela natten, med TV:n på xD Men det var ju inte meningen. Gick i alla fall och la mig i sängen och sov någon mer timme innan det var dags att gå upp på riktigt.

Nu är det dag att åka iväg och spela piano många timmar bort härifrån (: Kom just på att jag nog inte övat så mycket som jag borde... igen.

Bråttom!

Kommentarer
Postat av: pelle

taajmoor? HAHAHAHAHAHAHAHA! det ska jag börja säga från och med nu. i varenda mening.



hej pelle!



taajmoor anna! ;D



skitsamma om det betyder "timer", det har säkert multifunktion.

2009-11-28 @ 13:20:07
URL: http://pellespersonliga.se

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0