dagens bekymmer beskrivs ytterst kortfattat

Usch då. Behöver städa mitt rum. Blev tillsagd av snubbarna på Samsung support att göra en TOTAL återställning av min lilla Ruben. Alltså: allt, alla inställningar, ALLT, försvinner från dator... IGEN. Så det är väl bara att börja om. Har alltså inte mycket tid att skriva idag. Faktiskt inte imorgon heller för då kommer Fika Family hit. Men på lördag lovar jag att bli bättre på att blogga igen efter en veckas slarv. Jag som var så duktig där ett tag :P

Det är så synd att man aldrig har tid när man väl kommer på saker att skriva.

Tänkte lägga upp en bild me, men den behövdes fixas till och det hinner inte jag :) Fixar den väl på lördag då.

Bai och god natt ^^*

Kommentarer
Postat av: pelle

Nä, surt där du! Stackars Ruben.

2010-05-02 @ 13:06:30
URL: http://pellespersonliga.se

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0