detta är en rubrik

Sitter nu på biblioteket efter att ofrivilligt ha dissat Nenne. Så det var lika bra att svänga förbi här och få lämnat de där böckerna. Passade på att reservera nummer två och tre i House of night-serien. De tar nog i alla fall ett par veckor på sig.

Jag  misstänker att jag inte kommer att få klart min Flash-animation i tid. Ändå har jag ju jobbat så mycket jag kunnat nästan. What else can I do? Jag är faktiskt på god väg att bli lite duktigare på att sköta mig i skolan och så. Det är bra, men tråkigt -__-'

Nu ska jag hem igen. Innan det ska jag först låna toaletten här på barnavdelningen (den man inte får låna om man inte är ett barn) och tvätta händerna. De här tangentbordet är något av ett mardröm för den något bacill-rädda mig. Sen ska jag köpa en glass för att jag har varit duktig. (Gjorde ju faktiskt läxor igår, jobbade kvar i skolan idag och planerar samma öde imorgon.)

Missions for when I come home:
 - Search for a job!!
 - Gör en mediekommunikationsuppgift (long word)
 - Skriva den förbannade bokloggen!
 - Något mer som jag just glömde av... äta mat?

Oh well, bai ^^*


Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0