en duktig dag

Idag har jag varit så där duktig igen. Sådär läskigt duktig. Först gick jag runt i skolan med en tia i plånboken hela dagen och köpte inte den där stora smaskiga kakan. Och sen tränade jag. Andra måndagen på raken nu! :D Och nästa måndag är det dags igen.

Jag har inte lyckats helt med att hålla mig borta från godis idag dock. Köpte 5,- lösgodis när jag skulle köpa bubbelvatten, och mor hade köpt bullar så det vore ju oartigt att inte smaka på en xD

Apropå min mor och saker man äter, mor och TomTom sa att de hade hittat en halv mask i fiskpaketen. De sa det efter att jag hade ätit upp. Blääää. Jag får bara hoppas att de skojade med mig. Man vet aldrig med de två >.<

Oh well. Time to go. Jag ska försöka sträcka ut min mage så gott jag kan så att jag kanske slipper lika mycket träningsvärk denna veckan xD

Bai ^^*

Kommentarer
Postat av: Hannah

Svar>> Tack yuuuuuuuuuukiiiiiiii :D

2010-04-25 @ 22:48:50
URL: http://hannahhale.blogg.se/
Postat av: Freeny

hej yuki! överlevde du lägret? :)

2010-04-26 @ 10:59:51
URL: http://freeny.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0