need for read

Ugh, när jag vandrade bort från biblioteket förut insåg jag surt att jag ju redan köpt glass, pepsi OCH lösgodis idag, så det var ingen bra idé att köpa mer glass. Lite snäll får jag väl vara mot min sorgset vacklande ekonomi.

Tänkte starta med att skriva CV och sånt nu. Men jag vet ju inte hur man gör typ >.< Vill bara skriva ett vanligt brev därr jag berättar lite om vad jag sysslat med i mitt liv. Det borde ju räcka när man bara söker extrajobb som student tycker man.

Blääää.

Jag vill inte göra läxa eller städa eller tvätta eller söka jobb. Jag vill lääsa!

Men som vanligt kommer ju vad som behöver göras före vad som vill göras. Blä. Tur att det är sommarlov snart.

JAG GÅR SNART I TREAN!!?!!! :O

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0