botaniska del två

Jag har idag besökt botaniska trädgården ännu en gång. Idag hade jag inga skoluppgifter att göra och en fin systemis till förfogande. Wunderbar! Så jag tog kort på fina blommor. Jag har inte orkat redigera så många idag, men det ska jag jobba på nu under helgen :P

Jag har kommit igång bra med att blogga så nu ska jag försöka blogga lite mer här med. Jag har ett par inlägg inplanerade C:

 

A picture of me! Det händer inte varje dag :P

 

Btw, Jag gjorde bloggen lite bredare för att ge mer utrymme åt bilder (: Så om det är några gamla inlägg som ser knepiga ut, så beror det på det :)

 

Nu ska jag gå och lägga mig innan syster blir tokig. Imorgon är det dags för filmis och badis med Fika Family (-E). I'm looking forward to it! :D

 

Natti ^^*



Update: As it turned out, Hana the sjukling hängde inte heller me på filmis-ish.

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0