stairs are forever hated by lazy people

Idag har spenderats åt att följa Blue till tåget, spela TV-spel och tvätta en hel massa tvätt från både mig och andra människor.

Jag hade nu tänkt sätta mig för att bland annat fixa uggle-headern så att den blev större, men vågar fan inte använda min lilla dator längre på grund av dampande skärm. Ska sätta mig first thing after school tomorrow och fixa så jag kan lämna in den.

Men det är väl lika bra att få det gjort äntligen. Den har ju vart trasig ett tag nu.

Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva här även om jag är på skriva-humör. Jag tänkte försöka börja på någon av sagorna jag länge tänkt skriva. Sagan om Ullis i Andelandet, och Stories from Ice Cream Land (:

Good nightie! ^^*

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0