week end

Sitter i min soffa och tar ett djupt andetag. Jag har just varit hos Freeny på filmis och Sofi-firande ^^* Nenne va också där :) E och Hana dissade oss. Morr.

Vi hade mycket trevligt. Vi åt pizza och tittade på Planet 51 och Vampire's apprentice (Eventuella stavfel bör ignoreras). Det blev tyvärr inga bilder. Vi var alla för lata för det :) Och så gav vi Sofi cupcake-recept-bok och smaskiga tillbehör ^^*

Jag måste nu packa om min väska och ge mig av till nästa destination: Maksii!

Bara för det tänker jag lägga upp en gammal bild på mig och Maksii som jag stulit från hennes facebook ^^*

Den här bilden ser så allmänt gosig ut C:

Baibai! gotta hurry now. Don't wanna keep Maksii waiting for too long.

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0