2

Idag fanns det flera kandidater till dagens juligaste :P Skumtomten jag köpte för att ackompanjera den varma choklad som höll mig varm medan jag väntade på spårvagnen, som sedan skulle ta mig längs avenyn så jag kunde se all fin julbelysning låg deffinitivt högt på listan.

Men den solklara vinnaren blev köpet av en chokladkalender. Som jag längtar efter just den chokladen från det märkets chokladkalendrar året runt... Mums ♥

Hur många luckor som redan är öppnade är en hemlighet jag bär med mig till graven...



Kommentarer
Postat av: Angeko

Jag har en likadan kalender, så jag kan se att du har öppnat nummer 24,12 och 11 i alla fall!!!eftersom luckorna på bilden verkar lite.. lösa i kanterna.

FY SKÄMMS!!!

2010-12-03 @ 13:39:43
URL: http://inoticed.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0