3

Dagens juligaste var utan tvekan Jul på Liseberg. Var där för första gången på vintern, trots att jag bor i Göteborg. Stackars kamera dog efter halva tiden där på grund av kylan, trots ett nästan fulladdat batteri. Men jag hann få en del bilder ^^* Jag ska dit snart igen och fota lite duktigare :)

Detta inlägg publiceras en dag för sent på grund av att jag satt fast i soffan under oräkneliga lager av täcken och filtar för att värma mig och mina stackars stackars tår igår när jag kom hem (och resten av kvällen) :P Mor min kom och gav mig en stor kopp té ♥ som räddade livet på mig och mina händer, men ännu vet jag inte hur många tår som överlevde.

Hursomhelst tidsinställer jag detta så att det hamnar på rätt dag ^^* Klicka för större bilder



Fler bilder kommer :)

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0