bläobläo

Ok, känner att det blir så himla tråkigt med bara massa text och nästan inga bilder. Sitter i min soffa och undrar vart all den där tiden jag hade tog vägen. Jag skulle ju fixa, organisera, packa iordning, stryka. Allt det där som man behöver göra ibland. Men nu är det ju snart dax att sova. Hinner inte allt. Imorgon är jag upptagen hela dagen. Blääääää.

Men det är en bra sorts upptagen. På kvällen ska jag hem till Elin och fira hennes fördelsedag (bara några månader sent) med Fika family, alltså mina klass-människor.

Va och shoppade med Hana idag. Hade så jävla mycket grejer med mig. Dator, mattebok, termosmugg, hela kitet. Jag visste ju inte att jag skulle iväg och handla. Wow vilka muskler jag kommer få. xD

Fick ett ryck på skoaffärer förut och mailade ett par stycken och lite artigt frågade om varför de inte har större storlekar. Köpte ett par skor idag. Kunde ha 41 (har 43 egentligen), men de är egentligen för små. Har inte bestämt än om jag ska ha kvar dem, de klämmer ihjäl mina tår. Jag antar att jag helt enkelt får prova dem imorgon och se, så jag jag ju i värsta fall sälja dem till mor eller blocket.

Ska i alla fall göra ett försök att hinna med allt nu :P BAIBAI!

Kommentarer
Postat av: DONKEN

ujja ja. kanske får specialbeställa?

vad svarade de på dina mail?

2010-02-08 @ 00:06:57
URL: http://donkens.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0