En alldeles för tidig morgon

Urgh... jag vaknade alldeles för tidigt idag. Men det vägdes upp av en trevlig morgon med Blue, hennes underbara smoothie och en av de underbara muffinsen. Underbaraunderbaraunderbaraunderbara.

Det är lördag igen och jag kommer inte komma iväg till pärlaffären idag heller. Får helt enkelt vänta till om två veckor för nästa lördag är jag me upptagen. Jag tänkte planera inköpet av klocka-saker. Jag ska köpa en klocka och sätta fina svarta pärlor som klockarmbandet C: Det kommer bli så fint.

Nu ska jag snart iväg och fota med Hana C: Fast hon måste liksom svara först så jag vet när jag ska iväg. Vi ska komma ikapp lite på försenade uppgifter.

Tänkte ta en söt liten bild på de där muffinsen från igår, men de försvann... Vet inte vad som hände. Jag blir helt enkelt tvungen att baka nya nästa lördag ^^*

Bai

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0