en vanlig jävla svart ryggsäck

Jag har alltid hört att jag har alldeles för höga krav när det gäller kläder och väskor och sånt.

Å andra sidan, ska det vara så jävla svårt att hitta en vanlig jävla svart ryggsäck? Jag vill att den ska vara i sådan där vanlig modell, enkel. Helst ett innefack och ett yttefack. Och materialet ska vara så oplastigt som möjligt. perfekt hade det vart i samma material som min axelväska, men det är inget krav.

Hittade till sist Fjällräven-väskorna. Kånken, eller vad de nu heter. De hade varit perfekta utan det hemska märket på, men är acceptabla nu me. Jag föredrar väskor med endast ett handtag där uppe, det hittade jag ingen som hade. Jag har dessutom fått för mig att de är dyra. Jag vill betala max 300:-

Jo, det låter som en massa krav. Men jag vill egentligen ha en vanlig ryggsäck som är så oplastig som möjligt. Enligt mig måste det ju finnas någonstans för under 300:- Ska det vara så svårt att hitta sådana basic saker? >.<

Anledningen till att jag behöver en ryggsäck är för att axelremsväskan dödar min rygg.

NU SKA JAG SOVA. Natti ^^*

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0