fluffy chaos

Fy vad jag älskar att rita <3 Kladdiga blyerts- och kolteckningar är så mysiga C:

Igår... Tja i förrgår blir det ju nu, så satt jag och skrev ordet "papper" med stora bokstäver på linjerna på ett linjerat papper, om och om igen på hela pappret. Min tyskalärare trodde jag hade ett nervöst sammanbrott för att klassrummets dator inte fungerade. Det hade nämnligen hon. Det är tur att tyskalektionerna är så långa nuförtiden, så man hinner bråka med datorer och ändå kolla på filmen man ska se.

För tillfället vet jag inte vart mina kolpennor är. Jag har säkert lagt dm i någon fin låda så att jag inte ska tappa bort dem. Jag är expert på sånt. Min biobiljettsgrej (sån där som man kan köpa en biobiljett för) var ju inte egentligen borta. Jag hade hängt den fint och synligt på väggen ovanför min byrå. Problemet var att ett annat viktigt papper hängde över den.

Det snöar ännu mer ute <3 Jag vet om att det är svinkallt och totalt kaos ute, men jag älskar ju snö ♥ Allt där ute ser så mjukt ut. Mjukt och fluffigt. Som om molnen bestämt sig för att hälsa på här nere hos oss. De måste ju bli så besvikna varje år... Folk e ju så tjuriga såhär års :P

Det bästa som finns är att gå ut mitt i natten, helst med tillgång till musik, en kamera och en person man tycker om. Och så slänger man sig i snön och fånar sig ^^* Underbart

Faktum är att vi inte har haft så här mycket snö på några år, så det är ju lika bra att ta vara på det medan det varar. Sommaren kommer att komma den me till slut. Men just nu är det snöns tur.

Nu ska jag rita en stund till och sedan sova. Imorse vaknade jag efter 8 timmars sömn, alltså klockan 10. Det är ju hemskt att jag inte lyckas sova länge när jag väl får det. Jag brukar kunna sova mig igenom vad som helst, hur länge som helst. Vi gör ett nytt försök imorgon :P

Jag tror jag gillar kaos :D

Kommentarer
Postat av: pelle

Äntligen något mer som gillar snön! :D

2010-02-22 @ 20:29:48
URL: http://pellespersonliga.se

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0