fota-humör

Ligger och segar i soffan med dator och huvudvärk och förundras över människors otroliga dumhet. Visst är det inte alltid så, men i många fall verkar det så ytterst svårt att tänka.

Det blev ingen fotopromenad, har segat för mycket, och nu är det för mörkt. Med ett bra stativ och en systemis hade jag nog gått ut endå. Är jättepepp på att fota modeller just nu. Funderar på om jag ska stjäla en kamera och tvinga folk till studion i min skola. Och så fort det blir lite varmare gå ut och fota porträttbilder.

Allt hade varit så mycket lättare om jag haft en systemis xD Jag längtar tills jag fyller 18.

Apropå det, någon som vet hur mycket det kostar att tatuera sig? Funderar på ett runt 3 cm långt och brett kanji-tecken på handleden. Självklart ska det stå Yuki (snö).

Just nu vill jag ha en person med mörkt hår att fota ute i snön. Undrar om det finns någon som skulle gå med på att frysa en stund... xD

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0