lunchtime

Ugh. Jag ska till doktorn sen. Så nu sitter jag på BurgerKing och har just ätit en hälsosam lunch :P Mina klassisar har lämnat mig så jag fick luncha själv. När jag ska äta själv gör jag det helst inte i skolmatsalen, det gör mig deprimerad :P

Jag har just lärt mig göra en animation.

Hehe, filmen på TVn på BurgerKing visar mjölk och flingor som hälls upp i en skål. En undertext säger: Varning, peronerna i filmen är proffs. Försök er inte på detta hemma. xD (kom lite farligare saker sen men det pratar vi inte om...)

I alla fall, en animation. Jag gjorde fyrverkerier som flög och fyrverkeriade sig :P Det blev häftigt, men jag ritade dem inte med rätt verktyg i programmet så jag ska göra en ny, på ett vindspel.

Förresten, jag ska skriva en engelska novell med temat the future. Hjälp mig med idéer!!

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0