music and people

Än en gång sitter jag här med datorn när Maksii ligger och sover någonstans xD Nu ploppar frågan upp: om hon redan sovit flera timmar mer än mig på natten, hur lyckas hon då fortfarande vara trött?

Jag har varit så smått musikberoende de senaste dagarna. Jo, ok, jag har alltid massa musik på. Men de senaste dagarna har det varit musik på hela tiden. Från sekunden jag vaknar till efter jag somnat :P

Skojjig låt :P

Blä, det är alltid lika tråkigt att åka hem från folk. Separationsångest! :O

När jag ser snön töa och torka bort från vägar och träd är det som om min själ smälter med, på ett dåligt vis. Min älskade snö </3 Den är döende. Det är den förbaskade solens fel. Curse you! May you burn in hell! Or... or... in the sky!! xD hihi.

 

Vi vandrade för att lämna en kamera till sötis Juice förut. Hon va här igår men sov inte över :)

 

 

Här e jag och Maksii ^^* Det är så skoj att jag typ får stå på knä för att vara lika kort som henne :P

När hon inte har sina monsterklackar, då behöver jag bara böja lite på knäna xD

 

Nu ska jag väcka sömntutan :P

 


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

En del är alltid trötta hur mycket de än sover tycker jag det verkar som :P

2010-02-15 @ 14:42:53
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0