pluffipluffipluffiiii <3

Gästbloggare: Maksii!


!Hola! ?Que tal?

Jag och Beccis sitter och bråkar om chipsen, som inte kommer vara kvar när Jossii kommer Hehe... Vi är chipsnarkomaner *blink blink*

Det är förövrigt första gången på tre år jag dricker vanlig cola! Annars köper jag alltid zero eller light haha....

Nu tvingar jag Becca lyssna på Svenska Akademien. Så jävla bra är de! De spelade på Reggaefestivalen i somras. Dock missade jag dem då jag tillbringade lite mer tid på campingen med trevliga människor och alkohol hahahahahahaahahahah.

Vi måste vakna
allians för dom svaga
ignorerar deras expertis
rädda planeten från människans kris


Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0