prepare to be surprised:

Jag känner att ett städryck är på väg. Ska faktiskt sätta igång och städa när jag kollat färdigt på alla internetgrejer man ska ha koll på. Jag är på starta-projekt-humör, och istället för att sätta igång med något som kommer att göra mig sur (för att jag gjorde något oviktigt istället för läxa... igen) så tänkte jag städa.

Det enda dåliga med det här städrycket  är taimingen. Lyckades göra något idag så att min ryck gör ont. Har ingen aning om vad, och nu gör det ont att röra på sig. Röra på sig är något av ett krav när man ska städa.


Jag har föresten äntligen på riktigt lagt märke till de snygga små strecken man kan sätta in.

Jo, jag har ju märkt dem förut men... inte riktigt lagt märke till dem som sagt.

De är väldigt skojjiga.

Jag är väldigt hungrig.

Jag ska börja städa nu.


Kommentarer
Postat av: M

SV; jo det är ju bäst att ta det lite åt gången :)

2010-02-11 @ 19:36:38
URL: http://madds.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0