skor stora som hus

Som bekant mailade jag ju skopunkten och Din sko för att fråga om varför det inte finns större skor.

Skopunkten tackade för mina synpunkter och svarade att mitt mail hade skickats vidare till inköps chefen på skopunkten. Jag gissar att de menade inköpschefen. Jag hoppas att jag får ett till mail sen där de berättar vad resultatet blev. Bra att veta om det faktiskt är något de jobbar för eller om de inte bryr sig.

Av mailet från Din sko fick jag en lite bättre känsla. En vänlig person vid namn Lena berättade att hon höll med mig och om vad de gjort för att förändra saken. Hon berättade att det är svårt att hitta leverantörer som tillverkar skor i storlekar över 41, och att det ofta är tekniska svårigheter med att uppgradera skorna till större storlekar men att de ändå fortsätter jobba på det.

De har ju redan fått upp storlekarna på Din sko till 42. Min storlek är inte långt bort. :D Men jag önskar ändå att det fortsätter ett par storlekar upp så att man inte känner sig konstig bara för att man har stora fötter. Det är en så fånig sak att känna sig konstig över.

Själv planerar jag att åka till england och köpa skor. Det är inte så dyrt att åka dit, och där finns billiga och snygga skor, även i stora storlekar :D

Så länge kan man gå in på http://www.evans.co.uk/ . Där finns det relativt billiga skor. Tyvärr är det lite dyrt porto.

Kommentarer
Postat av: DONKEN

aaaah :D vad härligt att de svarade :D pössen

2010-02-08 @ 23:57:00
URL: http://donkens.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0