tågtajm

Sitter på tåget nu. Wow! Tåget gick i tid! Det första tåget eller bussen som vart i tid sen skolan började typ.

Jag har precis flyttat möbler, lagat mat, tittat TV och passat bror. Jag borde h gjort läxan. Men jag vill inte bli galen helt :P Jag behövde en paus. Har redan pluggat minst tre timmar idag. Nu återstår att söka internet efter något "prov-test" som man kan göra för att öva på teoriprovet. Det är inte det riktiga körteoriprovet, då hade jag redan pluggat mycket mer. Det är teoriprovet för trafik-kursen på min skola.

Nu e jag snart framme.

Trots brist på tid, tycker jag om att skriva på tåg. Det är då och på natten jag kan tänka ordentligt. Finns massa saker att göra på tåg och bussar. Men ibland vill man bara stirra ut ur fönstret och tänka xD

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0