sweet dreams about cookies

Mission for tomorrow: leta överallt efter kortläsare och minneskort. Jag kan för tillfället inte använda min kamera alls :C

Imorgon är min första fotolektion ever! Det är det här jag väntat på i tre terminer nu. Äntligen!

Samtidigt är jag nervös. Men, tänk om jag inte är bra på det. Borde jag ha valt rörlig bild eller musik istället? Men nu är det ju så att jag går foto för att lära mig. Detta är inte slutgiltigt. Det är inte det här som avgör vad jag blir när jag blir stor. Jag kan alltid ändra mig. Det viktigaste är att jag tycker om det jag håller på med just nu. Och det gör jag.

Tittade på the proposal förut med mor min. Herregud vad hon skrattade xD

Har i allmänhet lyckats muntra upp mig lite idag efter en ganska sur helg med dåligt humör. Fast igår träffade jag Néa och Maksii. Då blev jag också glad C: Nu hoppas vi att jag kan hålla mig på bra humör imorgon med.

Dags att sova. Vill inte vara sen imorgon :D (foto är första lektionen)

Natti

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0