obehagligt läkarbesök

Igår var inte alls en mysig dag. Fick mer och mer ont i magen ju närmare läkarbesöket jag kom. Usch. Väl där när hon sitter och drar i min underkäke för att se hur rätt den inte sitter, är det ju klart jag börjar storgråta. Det var ytterst obehagligt.

Hur som helst visar sig felet i min käke och att jag biter ihop den för mycket beror på min tunga eller något. Vafan!? tänker jag, vad har tungan med saken att göra? xD Men jo, jag har tydligen min tunga alldeles för långt fram, och jag liksom trycker den mot tänderna (?). Detta gör så att mina tänder växer lite konstigt och liksom inte växer ut lika mycket överallt. Att ha tungan där framme gör också att man gärna biter ihop tänderna. Allt detta gör tillsammans att hela min mun och käke blir över- och felbelastad. Det är därför jag har ont i käke och huvud.

Så jag ska slipa rätt mina tänder och lära mig ha tungan där den ska vara (!?).

Jag vill inte slipa på mina tänder :'(

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0