yoghurtdag

Jag älskar faktiskt sådana här dagar. Har varit iväg i skolan och fotat ute i kylan (fina bilder!) i två och en halv timme. Sen skrev jag på ett matteprov som jag inte övat alls på. Jag behöver ju i alla fall inte oroa mig, för jag vet att jag kommer att få IG. Dax att börja bry sig om matten? :P

Till sist fick vi en engelskauppgift som jag ska skriva lite på sen, och sen fick vi sluta nästan en timme tidigare ^^*

Nu har jag precis tagit mina nya söta men ack så hala skor på en promenad till Netto. Jag har inte varit på Netto sen innan jul kom jag på då. Det är hemskt vad mycket gott godis de har. Överraskande nog blev jag inte sugen på att köpa godis nu, utan jag liksom tittade på godis att köpa till på lördag. För jag har fortfarande fria lördagar. I mars och april blir godislöftet lite strängare ett tag. Januari var lite av en startmånad. En månad till för att minska på godismängden så mycket som möjligt.

Jag gick till netto för att köpa vaniljté och kom hem med honung, yoghurt och godis till mor. Inge bra. Jag ska köpa té imorgon istället C:

Det bästa med idag är egentligen att jag sov en stund förut. Att sova mitt på dagen är underskattat. Underbart <3

Nu är frågan; smoothie utan banan eller yoghurt med frusna bär? Hmm...

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0