Gästbloggare: Maksii





Nu kommer lilla jag och ska gästblogga i min fagre vän Beccas blogg! :D

Jag sitter på mitt golv och har ett par sjuuuuukt snygga skor på mig!! Köpte dem på Bianco för 150:-!!!! kan ni fatta eller?!?!?! Det var 70% rea (hade kostat 50:- från början).

Jag älskar den skoaffären och blev ännu gladare när jag fick reda på att de inte använder några animaliska material. Jag är nämligen vegetarian och försöker så gott jag kan ändra folks uppfattning om djurens särbehandling på kött- päls och försöksindustrierna.

Hmmm... Jag vet inte riktigt vad jag ska säga... Haha... Antar att detta blir allt för mig! Ni får kanske se mig här i framtiden! Hahah

Hejdå! :D

// Maksii

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0