giraffen Affe, som dricker kaffe, och bor i min näsa

Jag vill påpeka att alla som förväntar sig vettiga formuleringar, rättstavade ord och allmänt förståeliga saker, tillfälligt hänvisas till närmsta klocka eller almanacka.

Kopierar just nu filmer från Ruben (Datorn lilla) till stora klumpen (extern hårddisk). Stora klumpen har tidigare inte fungerat så bra. Den är en sån som man sticker in i datorn på HP datorer. Men utanför fungerade den inte. Då kom jag och fick känna mig sådär underbart smart och tittade faktiskt på den. Jag insåg att den tydligen behöver ström för att fungera, letade upp en sladd, och paff! den fungerar!

Samtidigt som denna underbart intelligenta upptäckt upptäcktes nös jag ut min hjärna, vilket gör det här med att tänka ännu mer imponerande.

For the one who has guessed by now that I have a cold, a prize will be handed out! You will recieve a trip to a country of your choice! :D I will pay the free drinks on the plane, you will pay the rest! I am so nice and wonderful aren't I.

Min svanskota gör fortfarande ont, mest på morgonen när jag går i kylan innan muskler och sånt vaknat, och när jag försöker sitta på den. Hoppas det försvinner snart.

Nån som vet om det faktiskt hjälper att hugga bort sin näsa eller om den kliar och snorar likförbannat? Bra att veta innan jag gör det av ren desperation.

Var i studion i... går? Jo, igår. Med Nenne. Allra flest bilder blev det dock på den sjuke (mig) känns det som. Det kanske kompenserades av min fantastiska talang att trycka av foton i en rasande fart så fort jag får möjlighet. Jag hade i alla fall skoj och misstänker att det blev en del skojjiga och kanske t.o.m. stiliga foton på Nenne och mig. Ska hämta dem från skolan på måndag eller tisdag och redigera lite.

Jag redigerar oftast inte själva motivet eller hur man nu ska säga. Jag bara ökar skärpa och gör bilderna lite mindre grådassiga och suddiga som de så gärna blir alltid C: bara lite. Brukar redigera ALLA de av mina bilder som publiceras någonstans. I alla fall grundredigering. Det är bra övning, och bilderna blir snyggare. När det bidrar till stiligheten ändrar jag även på färg och annat smått och gott.

ATJOOO!!

Den här gången kan jag t.ex. tänka mig att minska eventuell rödhet på min förskylda näsa. Vi vill ju inte skrämma de små.

Jag tänker lite be om ursäkt för att jag varit dålig på att uppdatera. Oftast har jag grejer jag vill skriva om. Vet inte vad som händer. Inte heller har det varit mycket bilder...

Jag är väl lat? Eller så saknar jag lite motivationen att göra något? Fin omformulering där. Jag röstar på nummer två :D

Nu ska jag dricka massa té och se på massa film och sen sova en massa. Mirakelkur mot förskylning.

ÅJASKAMINNASDAJ! (Oyasuminasai) ^^*

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

OMG BECCAA!!! GISSA VEHM!?!?!?!?

2010-01-23 @ 16:19:37
URL: http://fjortizforevah.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0